z ostatniej chwili
W dniu 18 czerwca 2024 r. biuro ewidencji ludności czynne w godzinach od 7:00 do godziny 11:00. Skrócenie czasu pracy spowodowane jest przyczynami technicznymi. Uprzejmie informuję, że od dnia 13 czerwca 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2024 roku Urząd Gminy Mszana Dolna będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznyWybory uzupełniającetransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusstudiumrodoJak zatwić sprawęOgłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

zadania


I PIĘTRO

 

pokój 26 - Lucyna Stożek
telefon: 33-19-807 wew.607

 

  • planowanie przestrzenne w gminie,
  • opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • opracowywanie planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany tych planów,
  • wydawanie wypisów oraz wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie zaświadczeń o zgodności obiektu z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
  • wydawanie warunków dla zmiany sposobu użytkowania obiektu lub terenu,
  • przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na innego wnioskodawcę,
  • potwierdzanie prawomocności decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • wydawanie postanowień prostujących do decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • stwierdzanie wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji celu publicznego,
  • wydawanie postanowień opiniujących podział działek,
  • prowadzenie postępowania z zakresu ustawy “Prawo ochrony środowiska” dla inwestycji mogących pogorszyć i pogarszających stan środowiska (procedura związana z raportem oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć),
  • zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie ochrony środowiska,
  • opiniowanie planów zagospodarowania przestrzennego dla sąsiednich gmin,
  • rejestracja dokumentów przekazywanych przez organ nadzoru budowlanego oraz organ administracji architektoniczno - budowlanej,
  • kontynuacja spraw z zakresu ustawy “Prawo budowlane” zakończonych decyzją wydaną przed 01.01.2004 r. (prawomocność decyzji, odwołanie, udostępnienie akt, udzielanie informacji).